بانک کشاورزی

تاریخ: 29 خرداد 1392

دکترطالبی: همسویی تلاش سطوح مختلف با خواست مشتری نیاز امروز ماست

همسویی تلاش سطوح مختلف با خواست مشتری نیاز امروز ماست و تغییرات ساختاری بانک کشاورزی نیز منطبق با نگرش توجه بیشتر به مشتری است.
به گزارش روابط عمومی مدیریت شعب بانک کشاورزی در استان مازندران، دکتر طالبی رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل این بانک روز سه شنبه بیست و هشتم خرداد ماه سال جاری در دومین همایش مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM) با اعلام این مطلب افزود: فعالیت های اقتصادی درصورتی که با هدف رضایت مشتری باشد، منجر به تعالی سازمان خواهدشد.
وی با بیان اینکه بانک به عنوان یک هویت اقتصادی از این قانون مستثنی نیست و وابسته به مشتری است ،گفت: نوع رفتار و تعامل با مشتری درپیشرفت بانک اثرگذار خواهدبود.
مدیرعامل بانک کشاورزی با اشاره به تغییرات ساختاری این بانک همسو با جلب رضایت مشتری ، تصریح کرد : برای پیشرفت این جهت گیری باید باور ها به این سو برود که مشتری اهمیت دارد.
دکترطالبی اضافه کرد: اگردرفرهنگ سازمان اهمیت دادن به ساختارجدید به یک باور و رفتار تبدیل شد، عمل نکردن به آن یک ضد ارزش محسوب می شود.از این رو اهمیت دادن به مشتری و باورداشتن او باید در نخستین گام تبدیل به رفتار ارزشی و درگام نهائی به یک سنت تبدیل شود که طیف گسترده تری را دربرگیرد.
دکترطالبی با بیان اینکه در فرآیند تبدیل یک پدیده به فرهنگ سازمانی با دشواری های فراوانی مواجهیم اما دست یافتنی است، اضافه کرد: برای پیشبرد این جهت گیری علاوه بر ساختار ، باید دیگر تغییرات در روش ها ، فن آوری و فرآیند ها نیز با هدف مشتری مداری باشد.
مدیرعامل بانک کشاورزی افزود: ما نیازمند شناخت دقیق مشتری و ویژگی های اقتصادی ، اجتماعی او هستیم که زمینه ساز و کامل کننده این شناخت، سرمایه انسانی است که ازانگیزه و آموزش کافی دراین زمینه برخوردار باشد.
وی با بیان اینکه حرکت عمومی سال 91 بانک کشاورزی حرکتی است که می تواند این بانک را به نتایج مناسبی برساند اظهار داشت : برای عملیاتی شدن اهداف علاوه براینکه همه فرآیندها باید مشتری محور شوند،ماژول های شعبه ای نیز باید درعملیاتی شدن این فرآیندها نقش آفرینی کنند.
دکتر طالبی تصریح کرد: شناخت مشتری و فرهنگ مشتری مداری هنر رئیس شعبه است و قضاوت پیرامون مشتری مداری ومشتری محوری به عهده مشتری است که چه بازخوردی نسبت به رفتار ما دارد.
مدیرعامل بانک کشاورزی درتشریح ضرورت ارتباط بامشتری ، گسترش ارتباط را مهم و حیاتی دانست و گفت : اداره ارتباط با مشتریان این بانک با هدف شناسایی درخواست ها و نیازهای مشتری راه اندازی شده است .
دکتر طالبی با تاکید بر نقش تمرکز زدائی به عنوان یک امتیاز برای بانک کشاورزی، رفتار و کیفیت خدمات را بهترین معرف دانست و افزود: ابتکارات کارکنان شعب به عنوان نقطه تماس با مشتری درتصمیم گیری مشتری اثر گذاراست و ارتباطی که درشعبه برقرار می شود یک مولفه مهم درارتباط با مشتری به شمار می آید.
وی از ارائه تمامی خدمات الکترونیکی با امتیازات فراتر ازنظام بانکی تاپایان شهریور ماه سال جاری خبرداد و اضافه کرد: در تلاشیم بانک کشاورزی را به عنوان یک گزینه مطرح به مشتریان معرفی کنیم.
دکتر طالبی دربخش پایانی سخنانش راه اندازی سامانه مدیریت ارتباط با مشتریان(CRM)را یک امتیاز ویژه برای بانک کشاورزی دانست و گفت : باید روش ها و بخشنامه ها با هدف تسهیل ارائه خدمات به مشتری مورد بازنگری قرارگیرند.
بر اساس این گزارش،نخستین روز از دومین همایش مدیریت ارتباط با مشتریان بانک کشاورزی روز سه شنبه بیست وهشتم خرداد ماه با حضور روسا و معاونان برخی از ادارات مرکزی،مدیران گروه های بازاریابی و بانکداری الکترونیک، روسای شعب،کاربران باجه و کارشناسان بازاریابی مدیریت های شعب این بانک در استان ها در مرکز آموزش بابلسر برگزار شد و علاوه بر سخنرانی دکتر طالبی، کلاس آموزشی پیرامون رفتار با مشتری دیگر برنامه اولین روز این همایش بود.
این گزارش می افزاید، این همایش تا روز چهارشنبه بیست و نهم همین ماه در مرکز آموزش بابلسر ادامه خواهد داشت.